7 квітня у галереї «АртХол» Фонду сприяння розвитку мистецтв відбудеться концерт одного з найяскравіших виконавців України піаніста Геннадія Дем’янчука.
Програма концерту:
1 відділення:
Й. С. Бах (1685–1750)
Хоральна прелюдія «Nun komm der Heiden Heiland» BWV 659
Хоральна прелюдія «Ich ruf zu dir, Herr» BWV 639
Партита № 6 мі-мінор, BWV 830
2 відділення:
Л. ван Бетховен (1770–1827)
Соната № 14, до дієз мінор, op.27 № 2 («Місячна»)
Соната № 23, фа мінор, op.57 («Аппассіоната»)
Цикл концертів камерної музики Music-review WEEKEND, в рамках якого відбудеться цей концерт, знайомить слухачів академічної музики з кращими музикантами України. Серед них, вагоме місце посідають піаністи, які не тільки представляють нашу країну за кордоном, але й формують майбутнє фортепіанного виконавства нашої країни. Це, насамперед, Лауреати міжнародних конкурсів Євген Ржанов, Юрій Кот, Олег Полянський.
Ім’я Заслуженого артиста України Геннадія Дем’янчука — одне з відкриттів цього концертного сезону. Вихованець Московської консерваторії (клас Народних артистів Росії Є. Малініна та М. Воскресенського) — він ще зі студентських часів має насичений концертний графік. Виступи музиканта можна почути в Україні, Росії, Італії, Бельгії, Японії, Південній Кореї, Франції.
Його грі притаманна не тільки надпрозора віртуозність, а й глибина художнього мислення, властива постаті титулованого музиканта.
Програма фортепіанного речиталю складена з творів прославлених німецьких композиторів — Й. С. Баха та Л.ван.Бетховена. Справжньою окрасою мистецького вечора стане виконання музикантом славнозвісної «Місячної» Сонати.
Музична подія, традиційно, відбуватиметься у столичній галереї «АртХол» на вул. Фролівська 1/6 у серці Подолу. Початок о 18:00.
Вартість квитків — 65 грн. Квитки можна придбати у Центральних театральних касах Києва: метро «Площа Льва Толстого» (вул. Червоноармійська, 16, тел. 234-82-34), і у галереї «АртХол» (вул. Фролівська 1/6, тел. 238-65-21). Учням і студентам: — 30 грн. за умови попереднього бронювання.
|
Коментарі
и, я так понимаю, баховские хоралы оба - в транскрипциях Бузони?
а вообще составлять прорамму из сплошь заигранных пьес - моветон...
впрочем, не меняя остальных сочинений и их порядка можно "Аппассионату" заменить 32-й. или 28-й.